Ny app for bildelingstjenesten otto

Oppdatering av Otto-appen

Med nytt design, bedre flyt og nye funksjoner.

Vi lanserer en helt ny versjon av Otto-appen

Nå ruller vi ut vår flunkende nye app for privatpersoner og bedrifter.

Denne oppgraderingen gir en bedre opplevelse med bedre filtrering på biltype, muligheten til å velge en favorittbil og muligheten til å legge til ekstra sjåfører.

illustrasjon av bildeling

Må være en sømløs opplevelse for alle

Ettersom vi er avhengig av å levere en tjeneste som er intuitiv og brukervennlig for bedriftskunder, beboere i borettslag og sameier, og kunder som ønsker å finne nærmeste bil på gateplan, har prosjektet strukket seg over en lengre periode. Vi har aktivt involvert både bedrifts- og privatkunder, og interne og eksterne ressurser. Prosessledere, designere og utviklere har jobbet sammen for å skape en mer intuitiv og effektiv app-flyt, og brukerne har vært involvert i hele prosessen.

To personer med leiebil fra Otto

En systematisk tilnærming

Vi har kjørt runder med validering av hypoteser, testing, fokusgrupper og undersøkelser for å sikre at den nye designet og funksjonaliteten møter brukernes behov og forventninger. Som et resultat av disse prosessene, har vi kommet frem til noen viktige nye funksjoner, som bedre filtrering på biltype, enklere skaderapportering, muligheten til å velge en favorittbil, og muligheten til å legge til ekstra sjåfører.

Nå mener vi at vi har en enda mer intuitiv og brukervennlig opplevelse for alle. Ny funksjonalitet gir kunder mer kontroll og fleksibilitet – og er en viktig oppgradering av tjenesten som stadig er under utvikling.

jente i leiebil fra otto med otto genser

Send oss dine tilbakemeldinger

Prøv den nye appen og kom gjerne med innspill på hvordan vi kan bli enda bedre i fremtiden slik at du kan få mer bilfrihet, enten det er på jobb eller privaten.